Läskig busshändelse!

Idag när jag åkte buss kom det helt plötsligt en man på bussen. Han frågade busschauffören: "Var det du som prejade mig där borta?" "Det vet jag inte" sa busschauffören. " Men svara ja eller nej! Var det du som prejade mig?" sa mannen som helt plötsligt blev arg. (preja betyder förresten att en bil klämmer in en annan bil) "Ja, det var jag" sa busschauffören. "Då vill jag göra en skadeanmälan" sa mannen då. Busschauffören ringde till polisen och sa till passagerarna att det skulle ta ett tag för det skulle komma en polisbil. Så alla gick av bussen, så jag fick gå hem resten av vägen :(

Aja nu ska jag käka popcorn och titta på "inför Eurovision song contest"!
Puss å kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0