Spruta ;(

Imon ska jag ta spruta mot livmoderhalscancer ;( Jag tar ju mycket hellre en spruta än får cancer. Men nu är det ju så att det är TRE sprutor man ska ta under några månaders tid. Jätteläskigt juu! Min kompis som har tagit den säger att man känner när dom sprutar in grejsimojset, brrrrrrrrr! Fast hon sa att det inte var så jätte farligt och att jag säkert klarar det! Super bra med vänner som peppar en inför jobbiga grejor!! :D Jag är inte rädd för nålar och kan hur lätt som helst ta blodprov men just sprutor tycker jag INTE är kul!! Jag ska nog inte sminka mig innan jag går imon för jag kommer gråta en flod!
Men det kommer hända något kul imon iallafall! Jag och mamma ska baka cookies med nonstop i!! Oj oj oj oj oj oj sååååå gott!!!!!!!!!!!
På ena sidan vill jag att imorgon aldrig komme och på andra sidan längtar jag tills imon...
Puss å kram!
Alla bilder från weheartit.com!

Kommentarer
Postat av: Hevanov

Sv:Tack så mycket^^

Du har också jättefina&långa naglar:)



Kram,ses på måndag!

2012-04-12 @ 22:29:00
URL: http://hevanov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0