Top model - block + App tips!

Hejsan alla söta! Idag har jag suttit i soffan och ritat i mitt top model - block! Jag tycker det är jättekul att rita kläder och med ett top model - block blir det lättare! Jag köpte mitt block i vintras tror jag... Det är snart slut så jag får snart köpa ett nytt. :P
App tips!
Jag letade runt på App Store och hittade en grym fotoredigeringsapp(långt ord)! Man kan göra sitt foto ljusare eller mörkare, skarpare eller suddigare, man kan ändra färger och en massa mer! Den heter "Pix Pixel Mixer" och den är heeeelt gratis!
Här kommer bilder på mina finfina små teckningar och fotona är såklart redigerade med den braiga appen!
Mitt Top Model - block!

Mina skapelser!

Lollipop!

Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0