Varför jag inte har bloggat!

Jo anledningen till att jag inte har bloggat de senaste två dagar är den att jag inte har haft tid helt enkelt! I onsdags så spenderade förmidaggen att sy en sjuukt fin tygpåse! Sen så åkte jag till liseberg med Hanna och kollade på Familjens konsert! Plus att vi träffade lite kändisar ;) 
Igår så var jag på Öckerö hela dagen så då hann jag inte heller :(
Men se det från den ljusa sidan! Nu har jag ju en massa skoj att blogga om! :D
Tygpåsen jag sydde:
Hejdå mina små enhörningar!

Kommentarer
Postat av: mathilda

cool tygpåse :D betyder teckent något?:D kram!

Svar: Det betyder tiger på kinesiska! :D
Rebecca

2012-08-17 @ 17:48:35
URL: http://mathildaofficial.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0