Det regnar och snön har försvunnit

Jag blir ba ledsen när jag tittar ut. Det har duggregnat hela dagen och det är bara en massa slask ute!! Och det som snart är jul... TÄNK SÅ BLIRE INGEN SNÖ PÅ JULAFTON!! Då blir jag ingen glad Rebecca. Är det någon som bor i Halmstad som kan säga om det fortfarande är snö där? Ska nämligen fira jul där :) 
Det  var så varmt idag så JAG behövde inte ha tights under mina jeans! Jag är som en vandrande istapp och mina jeans är nog tunnast i världshistorien :((( Hur kan folk klaga på att det är för kallt? Det är ju för VARMT! Jag ska inte åka till kanarieöarna över jul nä jag ska till nordpolen och fira med isbjönarna :) Hej Svejs!
Hejdå små enhörningar! /)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0