Jag kanske kan ta över som jultomte när han går i pension?

Ho ho ho internet! Förlåt att jag vart borta så länge men nu är jag här igen! har ni saknat mig mycket? Hoppas ni inte har gråtit allt för mycket ;) Idag var jag i stan med Sandrischh! Vi köpte lite julkalapper o sånt. Och så satt vi utanför Gina Tricot och åt chips (en liten tradition ba). Kollade på lite söta killar som gick förbi, det var ett helt gäng med söta killar som gick förbi och de tog till och med samma buss som Sandra sen :O OCH de gick av på samma hållplats :OOOO
Här kommer en liten lista på personer jag ska köpa julklappar till. Har strukit över dem jag redan har köpt till.
1.Sandra
2.Nicole
3.Mor
4.Mormor
5.Morfar
6.Extrafar
7.Storebror 1
8.Storebror 2
9.Storebror 3
Är nöjd med vad jag har köpt så jag ska nog börja jobba för jultomten nästa år! :D
 
Nu hoppas jag att min mor och extrafar ska köpa julgran! Vill ha något att pynta juuu
Hejdå små enhörningar! /)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0