Känner mig stor i käften. Bäst att ta en alvedon!

Imorse så fick jag tandställning. Det kändes inte alls typ. Det har inte gjort ont på hela dan men nu så börjar det kännas :( Det värsta är ju att man typ inte kan äta något :(((( När man tuggar så känns det som att alla tänderna ska ramla av :((( Men det gör inte så ont. Fast nu så gör det faktiskt rätt ont men det är bara att ta en alvedon och kämpa vidare!
Jag har missat 6 avsnitt på julkalendern så det ska jag titta på nu! Och så ska äta en massa jordgubbskarameller för dom tuggar man inte på så det gör inte ont :D 
Karamellerna köpte jag på emm NK för emmm 2586225862566325 kronor. Det var emm väldigt billigt tycker jag. Mm!
Nääääää köpte dem på IKEA för typ en tia eller nåt :D
Hejdå små enhörningar! /)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan, har just nu frågestund på bloggen så du kanske kan gå in och ställa en fråga? :)
http://sandrathomsen.blogg.se/2012/december/fragestund.html
Kramar Sandra! <3

2012-12-13 @ 09:47:08
URL: http://sandrathomsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0