Hej Hopp!

Det blev inget blogginlägg igår för jag var jättetrött och väldigt förskyld. Är fortfarande förskyld men det är lite bättre nu. Igår var inte min dag direkt... på morgonen tog det nästan en kvart för mig att gå upp och sen tog det typ hundra år för mig att äta och göra iordning mig så jag missade nästan bussen. Men det var inte såååå farligt men på idrotten så börjar jag känna mig mer förskyld och så var det resten av dan typ :( Och på fysiken skrek läraren på mig utan anledning och sa att från och med nu ska jag sitta själv på lektionerna och att hon skulle ringa mina föreldrar!! Asså WTF??? Jag är inte direkt den som stör på lektionerna, visst jag kan prata lite ibland men det gjorde jag inte denna gången! Hon ringde aldrig men ändå!!
Iallafall här kommer bilder på vad jag köpte i stan i söndags! Nu ska jag dricka rosa varm oboy med minimaschmallows!!!!
P.s. Oboyen är rosa för jag häller i karamellfärg hihihihihihi ;D
Puss å kraam!!
Köpt på: Gina Tricot. Pris: 149:-
Köpt på: H&M. Pris: 99:-
Köpt på: H&M. Pris: 149:- (dålig bild)
Bonus bild på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0