Förlåta eller inte?

ÅÅÅHHHH JAG ÄR SÅ ARG!!!!!!!!! Okej så det är en tjej som heter Manon som fejkade cancer bara för att få ett tweet från louis tomlinson från one direction. Hon tog det så långt att hon fejkade sin egen död. Efter hon "dog" så fick hon sitt efterlängtade tweet från Louis. Men nu säger hon att hon bara fejkade allt och att hon är ledsen. Såklart så fick hon massor av hat från directioners (fans av one direction) vilket jag tycker hon förtjänar. Men vissa förlåter henne faktiskt!!!!! Det gör mig extra arg!!! För alltså hon skojade om cancer!! Sånt gör man bara inte. Min bonusmamma dog i cancer och det var väldigt tufft för mig för vi var väldigt nära varandra. Och så kommer den här Manon och gör ett skämt om det... Snälla sig att jag inte överreagerar!!! Det här skrev jag till henne:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0