Sorry men behövde en paus

Tjo! Jag har ju inte bloggat på... jag vet inte hur länge!!! men ska jag börja igen :D Saken är den att jag visste inte riktigt vad min "stil" var så det blev bara att jag härmade en massa andra och så pallade jag inte vara någon som jag typ visste att jag inte var.. Fattar ni? :) Det är inte så seriöst som det ser ut men man kan säga att jag inte riktigt visste hur jag skulle bete mig på bloggen.. Men nu vet jag! Och så ska jag börja samarbeta med en kompis till mig som också har en blogg! hon har haft bloggar förut men nu har hon skaffat en ny. Jag ska länka henne när hon har fixat med design och allt sånt :) Men det var allt! Vi hörs! Eller jag skriver och ni läser ;)

Kommentarer
Postat av: Hevanov

Kul att du börjar blogga igen!;)



Kram!♥

2012-06-08 @ 09:46:49
URL: http://hevanov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0