We're like nanana!!!!

Random rubrik?! Tja... jag lyssnar på one direction, där av valet av rubrik :D Om du inte gillar 1D så antar jag att det är okej.. Men det är väl nåt fel på dig........... Höhö nää då jag skojar bara lite ;) That's how I do!  Anywayss, ville bara erkänna att ja jag har varit usel på att blogga den senaste tiden, helt shheeeet-kass! Jag vill hemskt gärna skylla på att "jag-lever-livet-och-är-helt-young-wild-and-free" men då skulle jag ljuga. Sanning är den att just nu så suger mitt sommarlov! Jag är förskyld och ligger i sängen och tittar på youtube.se hela dagarna :/ Men nu så känner jag mig bättre (YEEY) så ska försköka jättejättemycket att blogga om en massa najs saker :))))))) DUBBBELHAKA!! :)))))) Okej känner att jag är lite rastlös och.... CRAZY! Så ska nog inte skriva mer...
 
P.s. Min mormor har varit i Örebro eller nåt.. Och hon köpte världens gulligaste lilla nalle till mig!!!!
Bye!

Kommentarer
Postat av: Hevanov

Aaaaaww vilken söt nalle du fick!
Synd att du är sjuk men du får väl krya på dig;)
Kram!

2012-06-29 @ 20:54:00
URL: http://hevanov.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0