Djungelns Drottning!

Hej alla söta! Förlåt att jag inte har bloggat :( fast jag har varit sjuk hela veckan, har hosatat, haft ont i huvudet, mått illa och massa annan skit!! Dessutom har jag fått konstiga värmeutslag från febern :S Men aja jag mår lite bättre nu.
Såg ni "Djungelns Drottning" igår?? En av mina favvobloggare är ju med, Caty! Själv missade jag det :( men hade spelat in det! Fast med min tur så krånglade den dumma boxen så när jag kolla på inspelnings-listan imorse så var fanns det inte! Ni kan ju fatta hur sur jag blev!! Sen blev jag lite smart och gick in på kanal5play.se och kolla på pogrammet där istället! Jag satt och småfnissa hela tiden thihihihihihihihihi!
Något roligt som hände: Min storebror trodde det var HÖST! HAHA!
Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0