All the other kids with the pumped up kicks better run better run faster then my bullet

Hej internet! Nu så har jag gjort klart alla mina läxor, eller aa typ. Så.. Jag har liksom inget att göra. Tänkte skriva ett inlägg om absolut ingenting. Kul va? Idag så ska jag äta panerad torsk med pommes frites för första gången! Det var jag som fick välja. Mamma är skeptisk. Jag är förväntansfull och tänker i framtiden skryta om att jag typ är brittisk för jag har ätit fish and chips. Om det ens är det :O
I skolan flummade jag och mina kompisar jättemycket. Vi gick runt och sa "This is all the bitches I can handle" och "My bros are hoes and all the bitches are mine". Visst är vi normala :D Så nu har jag liksom ingen energi kvar.
Hejdå små enhörningar /)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0