Busshändelser..

Okej jag ska börja med det dåliga. Det gick på en gammal man med krycka på bussen, men det fanns ingenstans att sitta. Jag skulle gett upp min plats men jag satt inte. Det var inte en enda person som reste sig!! Mannen fick gå igenom hela bussen för att kunna hitta en plats att sitta. Det var några som hade en tom plats brevid sig, där hade de antingen lagt en tidning eller sin väska. Nä samhället, idag tog du ett steg tillbaka ;(
Jag är verkligen jätteblyg! Jag pratar inte med nån jag inte känner om det verkligen inte behövs. Jag har varit jätterädd om typ det är nåt fel på bussen så jag måste säga nåt till busschaufören. Idag hände det. Dörrarna öppnades inte och busschaufören märkte det inte, så jag skulle vara tvungen att säga nåt :( Men det var en jättesnäll man som sa till busschaufören så jag kunde gå av och mannen skulle inte ens gå av då! Det blev jag glad över :)
Hejdå små enhörningar! /)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0