Nu har de gått...

Hejsan alla där ute på internetet! Idag ha vi fått gäster hit. Det är ju alltid trevligt :) De var fyra av mammas kompisar. Två av dem har döttrar i min ålder som också kom! Filippa och Alice heter dom och vi hade det skoj :D Av Filippa och hennes mamma fick jag ett jättesött armband. Var verkligen jättegulligt av dem och helt oväntat! Det var ju mer mammas gäster så jag trodde verkligen inte att jag skulle få nåt, det vart jag glad över!
Tror inte att mitt rum har varit så här städat... någonsin. Det är bra när man får gäster då måste man liksom städa lite mer än vanligtvis. Aja vi får se hur det ser ut om en vecka ;) eller nu kanske jag var lite väl snäll... men på tisdag kanske? Hmmm... vill ni ha en bild på mig? Okej då om ni ska tjata -.-' 
(att posa och försöka se cool+svår+snygg är svårt)
Hejdå små enhörningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0