You're a mean one Mr. Grinch

Ho ho ho le internet!
Vas happenin? I'm tittar on da tv jao! Idag har jag slagit in en massa julklappar :D Det är ju det som julen är till för, att få en massa paket! Eller? Aja snart ska vi ha en liten middag med mormor, morfar, morbror och hans fru! Min storebror kom hem igår från umeå och hans flickvän är här också. Så vi blir några stycken... 
I tordags så fick jag en mascara och en ansiktsmask från Nicole! WooHoo hon är bäst! Efter jul så ska jag få julklapp från Sandra oxå! WooHoo hon är också bäst! :DDD
Min bulle är nästan lika sne som jag men kan vi inte ba ignorera det lite? :) Okay? Ska skajpa med Le Sandra nu och såååååå men ses la imon babes? BE FANCY ÄVRYVONN! :DDD
Hejdå små enhörningar! /)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0