Vad ska man säga?

Känns inte riktigt som om jag har så mycket att skriva om... Har liksom inte bestämt mig vad det här ska vara för blogg. Men aja jag kan bara vara mig själv så får vi se hur det går ;)
Nu sitter jag och lyssnar på Håkan Hellström! Enligt MIG så är han den bästa svenska artisten nu, då och föralltid! Jag bryr mig inte vad andra säger, att han är gammal, att han inte kan sjunga eller att han är ful. Liksom bara för att ni inte gillar det som jag gillar så kommer ju inte jag sluta gilla det :/ Min kompis sa: "Hur kan du gilla han där Håkan-saken han är ju typ hundra år??" utan att jag ens hade nämt han så det betyder ju att hon tänkte på honom från början och att HON gillar honom i hemlighet! ;) Och det här med att en artist måste vara "snygg" för att göra bra musik?? Det är ju bara idiotiskt!! Ibland hatar jag denna generationen.. Men inte för att vara "sån"! Ville bara säga vad jag tycker lite :)
 
Håkan rockar i öronen!!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0