Hej alla gulliga!

Jag och Sandra åka till stan istället för backaplan för vi tyckte det var roligare! Först gick vi in i nordstan och Sandra köpte lite grejor. Sen åt vi lunch på Subway, MUMS!! Efter det gick vi in på Glitter och jag köpte ett par solglasögon och ett diadem, bilder nedan! Och sen gick vi in på NK och var lite oseriösa, vi skulle åka hiss och fatta inte vilken knapp vi skulle trycka på eller nånting!! DET VAR JÄTTELÄSKIGT!!! Hehe, det var rätt många som kolla konstigt på oss... Sen gick vi till en godisaffär som heter "4 gott" och köpte GODIS! Sen åkte vi hem till mig och satt ute i solen och åt godiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis! Det har jag gjort idag...
Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0