Random rubrik :)

Idag var jag i skolan. När jag kom hem så drack jag varm choklad och åt pepparkakor med nutella på! Jummy!! Sen så tränade jag lite. Och nu har jag duschat :) Det är ganska jobbigt att duscha ändå... man blir ju helt blöt ju :(
Nu ska jag skriva en uppsats om hur man gör en ficklampa. I LOVE SCHOOL!! Lol skoja bara XD Asså tänk så tycker man det är roligare att skriva om ficklampan än att göra den :O Min storebror som pluggar nån teknink-grej tycker det är tråkigt. :)
Hejdå små enhörningar! /)
 
 

Kommentarer
Postat av: Hevanov

Hmmm,pepparkakor med nutella?Det låter ju jättegott,måste prova så fort som möjligt,haha! ;)
Kram!

2012-11-29 @ 22:18:46
URL: http://hevanov.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0