Sorry Guys!

Förlåt så mycket att det har varit super dålig uppdatering denna veckan! Jag ska verkligen bättra mig!
Aja tänkte skriva om min vecka nu istället!
Inget speciellt hände direkt... mest plugg! Jo förresten! Det finns en massa takfönster i min skola, och en dag stod det en fiskmås på ett av fönstren så man kunde se upp på fiskmåsens RUMPA!!
Oj oj oj.... Var ska jag börja? Jag slutade tio i tolv (NAJS!)! Jag och världens bästa Nicole åkte till backaplan och åt på Subway! Sen gick vi runt lite i affärerna! Jag köpte en ny mascara och hårspray!
Sen åkte vi hem till mig och chillade i solen! Bästa dagen på lääääääänge!!
Jag hade lite feber så jag stannade hemma från skolan. Så jag chillade i soffan hela dagen typ... På kvällen gjorde vi pizza!! GOTT GOTT GOTT!
Min mamma och bonus-pappa åkte till halmstad, så min mormor och morfar kom för att "passa" mig! Det var kul att bara chilla med dom!
Det var min vecka det nu ska jag äta räkmacka och mysa i soffan!
Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Jasmin - Halmstads största blogg.

Hejsan vad har du för planer i veckan? :)

2012-04-02 @ 16:37:25
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0