Planking!

Idag bestämde jag, Lina, Emelie och Nicole oss för att göra onsdag till plank-dagen! Hanna ville vara med och det fick hon såklart! Vi filmade det och Lina var den fina fotografen och jag lägger upp filmen imon!! Och för er som inte vet vad planking är så är det när men ligger helt rak som en planka på lite annorlunda ställen! Visst låter det kul?? Så här ser jag ut idag, topp= Gina Tricot köpt på rea pris 99:-, shorts som man typ inte ser= gamla och slitna, tights= Lindex ca. 80:-. Nu ska jag fortsätta se på Sveriges mästerkock!
Puss å kram!


Kommentarer
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Gillar mönstret på toppen. :D Jättefint! :)

2012-03-08 @ 16:13:55
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0